SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

Szállítás

GLS futárszolgálat

  • A GLS magas szintű csomagszállítást kínál. Az egyik legnagyobb futárszolgálat az európai piacon, mindez megbízható átfutási idővel és csomagkezeléssel, felhasználóbarát, modern IT-támogatással és rugalmas, egyéni megoldásokkal.

  • A futárszolgálat tájékoztatja a címzettet a csomag feladásakor, hogy a következő munkanapon a csomag kiszállításra kerül. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosítószámát, az utánvét összegét (ha tartozik a csomaghoz) és a címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat telefonszámát, ahol a címzett felteheti kérdéseit a kiszállítással kapcsolatban.

 

  • Ingyenes másodszori kézbesítési kísérlet

 

  • A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

 

  • Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

 

  • Csomagkézbesítés a megrendelést követő 2 munkanapon belül történik meg, Magyarország területén.

 

  • A Szolgáltató - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

Személyes átvétel

 

  • Lehetőség van arra, hogy a webáruházban megrendelt terméket az üzletünkben személyesen vegye át. Az üzleteink címe: 

  • Adorabella Cipőbolt, 8380 Hévíz, Nagyparkoló tér 1/a

  • Casual Street Fashion, 8800 Nagykanizsa, Erzsébet tér 1.

  • Kérjük ezt a "Szállítási módot" akkor válassza, ha a megrendelt terméket Ön, vagy egy meghatalmazottja szeretné átvenni a fenti címen. Ha nem Őn tudja átvenni, akkor a megjegyzés rovatba kérjük írja be annak a nevét, akinek a megrendelését átadhatjuk.
    Személyes átvétel esetén fizethet az üzletben készpénzzel, bankkártyával, illetve egészségpénztári kártyával.
Webáruház készítés